sunnuntai 4. joulukuuta 2011

Pilvenpiirtajien lumoa

14.-21.11.2011 Shanghai

Shanghai yllatti positiivisesti. Saasteisen Pekingin jalkeen merellinen tuulenvire tuntui taivaalliselta eivatka ihmisten katseet seuranneet meita enaa kaikkialle. Viiden tahden vessoja eli Starbuckseja loytyi vahan kaikkialta, kuten myos muita lansimaisen maailman ihmeita, esim. McDonald's, Subway ja KFC. Neiti Koo pilvenpiirtajien keskella oli kuin pikkulapsi karkkikaupassa. Hykertely ja hullunkiilto silmissa yltyivat maksimiinsa, kun viimeisena iltanamme nautimme okykalliit drinkit pilvenpiirtajan baarissa. Ihailtuamme hienoja nakymia satojen metrien korkeudesta oli tervetta palata maan pinnalle parin euron illallisen aareen.

2 kommenttia:

  1. Pilvenpiirtäjät on hienoja! Helsinkiinkin ollaan suunnittelemassa jopa yli 100 metriä korkeita taloja, ainakin uuteen Keski-Pasilaan.

    VastaaPoista
  2. Nain olen lukenut, mutta kuvat eivat sykahdyta samalla tavalla kuin paikan paalla oleminen.

    VastaaPoista