Iloa ja surua Saigonissa
6.12.2011 Saigon
Saigonin elaintarha tarjosi norsujen, kirahvien ja tiikereiden lisaksi taidetta pariakrobatian muodossa. Kaksi nuorta aasialaismiesta mm.tasapainoilivat paat vastakkain (ilman kasia!). Todella vaikuttavaa katseltavaa. Vastapainoksi riemukkaalle elaintarhavierailulle kavimme seuraavana paivana sotamuseossa. Valokuvat pommien, miinojen ja kemikaalien aiheuttamista tuhoista vetivat hiljaiseksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti