torstai 8. joulukuuta 2011
Kommunismista toiseen
Bussilla Nanningista Hanoihin kahdeksassa tunnissa? Onnistuu! Ainoa ongelma oli loytaa aamupopperossa Nanningin bussiasema. Emme olleet ainoita - kanadalaispoika oli aivan yhta eksyksissa kuin mekin. Bussissa oli ilmastointi ja hintaan kuului puoli litraa vetta seka ilmainen (!) lounas puolivalissa matkaa. Rajalla passia joutui nayttamaan monta kertaa, mutta kukaan ei kysynyt maastapoistumislippua. Tulostusepisodi oli siis turha. Vietnaminpuolen bussi oli yhta laadukas kuin Kiinankin, bonuksena paikallinen poppikanava.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti