keskiviikko 2. marraskuuta 2011
Liikaa vai liian vähän?
Kahdentoista tunnin kuluttua pitäisi olla lentokoneessa matkalla kohti itää, mutta pakkaaminen on vielä vaiheessa. Eikö sitä voisi ulkoistaa jonnekin? Onhan niitä muuttopalveluitakin. Pohdin koko ajan, mitä olen mahtanut unohtaa, mutta rinkka on niin täynnä, ettei se ole mahdollista. Vaatteita on kohtuullisesti, mutta matka-apteekillamme lääkitsisi vaikka koko Kiinan. Jotain on jätettävä kotiin. Tai siis vanhempieni kotiin, minne elämäni (se osa mikä ei lähde mukaan) on sullottu erinäisissä laukuissa ja laatikoissa. Jos kerta aion pärjätä ilman kyseisiä tavaroita seuraavat neljä kuukautta, miksi niitä pitää ylipäätään säilyttää?
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Kierrätykseen vain tavarat, joita et ole käyttänyt ainakaan vuoteen! Muuttopalvelu varmaan pakkaisi matkatavaratkin.. ;) Tosin jonkinlainen lista heillekin olisi varmasti tehtävä..
VastaaPoista